FAQ


Objednávky

Jaká je dodací lhůta a cena dopravy?

Dodací lhůta a cena dopravy našich zásilek závisí na zvoleném způsobu doručení:
Kurýr DPD – standardní doba dodání v ČR do 2 pracovních dnů. Příležitostně objednaný produkt může být doručen do 3 pracovních dnů.
Kurýr DHL – standardní doba dodání v ČR do 2 pracovních dnů. Příležitostně objednaný produkt může být doručen do 3 pracovních dnů.
Kurýr Packeta – standardní doba dodání v ČR do 2 pracovních dnů. Příležitostně objednaný produkt může být doručen do 3 pracovních dnů.
Pro objednávky nad 1499 Kč je doprava zdarma!

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Bohužel to není možné, ale doručíme Vám zboží na adresu, kterou uvedete ve Vaší objednávce.

Jaké jsou možnosti platby za objednávku?

Nabízíme čtyři způsoby platby za objednávku:
- rychlá on-line platba nebo platební karta;
- bankovní převod;
- dobírka – tato služba platí pouze na území ČR. Poplatek za dobírku 599Kč;
- PayPal

Mohu vrátit produkt?

Ano. Vaše spokojenost je pro nás to nejdůležitější. Pokud tedy nejste s naším produktem plně spokojeni, můžete jej vrátit do 365 dnů bez udání důvodu a získat plnou náhradu.

Mohu si objednat zásilku do zahraničí?

Ano, posíláme balíky do zahraničí. Je však třeba vzít v úvahu, že v případě cla, jej úhrada je povinností příjemce zásilky.

Mohu provést objednávku přes Facebook, telefonicky nebo e-mailem?

Pouze objednávky zadané přímo na našem webu spadají do galaktické databáze zakázek, odkud náš tým získá všechny potřebné informace o Vašich vysněných projektech. Všechny ostatní komunikační kanály slouží pouze k odborné pomoci, kterou se Vám snažíme poskytnout co nejdříve.

Digitální produkty

Co jsou digitální produkty?

Digitální produkty jsou výrobky, které obdržíte na svou e-mailovou adresu pouze ve formě digitálního souboru (např. grafický soubor .jpg). Výhodou takových produktů je jejich nízká cena a rychlá realizace – objednaný produkt Vám posíláme do 8 hodin od zadání objednávky!
Digitální produkty ve formě kurýrních zásilek nedostanete!

Kolik stojí digitální produkty?

Digitální produkty jsou mnohem levnější než jejich nedigitální podoby. Kvalita dodávaných digitálních produktů je vždy velmi vysoká – v případě grafických souborů je to několik až několik desítek megapixelů.
Digitální produkty jsou připraveny k tisku i ve velkých formátech.

Stylový portrét

Jakou kvalitu by měly mít fotografie, aby vznikl obraz?

Většina našich stylů je připravena tak, abychom vytvořili obrázek z fotografií, které jsou také méně kvalitní. Pošlete nám fotku z fotoaparátu, telefonu nebo nalezenou na sociálních sítích a naši grafici udělají vše, co je v jejich silách, aby Váš portrét vypadal profesionálně.

Po jaké době obdržím grafický projekt své fotografie?

Projekt bude zaslán na Váš e-mail do 24 hodin od zadání objednávky.

Jak bude můj obraz zabalen během přepravy?

Obraz na plátně zasíláme zabezpečený bublinkovou fólií a kartonovou krabicí, aby na něm po rozbalení nebyl žádný škrábanec. Výtisky na fotografickém papíru srolujeme a odešleme v pevné kartonové tubě.
Váš balík je během přepravy velmi dobře chráněn.

Jak zjistím, jak bude vypadat finální verze mého obrazu?

Než Vaši objednávku vytiskneme, pošleme Vám grafický projekt obrázu na Vaši e-mailovou adresu. Teprve pokud splní Vaše očekávání, přistoupíme k další realizaci zakázky.

Cestovní mapa

Kolik cest mohu označit na mapě?

Můžete vybrat tolik, kolik chcete.
Počet navštívených nebo plánovaných k návštěvě míst není nijak omezen. Mapa vypadá velmi dobře jak s malým, tak s velkým počtem označených míst.

Jaká je kvalita finálního výtisku mapy?

Snažíme se, aby naše mapy měly nejvyšší kvalitu, a proto tisky na papír i na plátno vytváříme z grafických souborů o velikosti téměř 40 megapixelů.
Mapa vypadá skvěle v jakékoli velikosti tisku.

Kolik fotografií mohu umístit na mapu?

Ve skutečnosti je počet fotek libovolný. Pokud nechcete nebo nemáte žádné fotografie ze své cesty, můžete se je vůbec nezveřejňovat. Pokud máte hodně fotografií z cest, můžete jich umístit až 20 (nebo více).

Vidím, že je k dispozici Mapa světa. Jsou dostupné i jiné mapy (např. Mapa Evropy)?

Ano! Máte velký výběr z naší rozsáhlé nabídky pěnových nebo skvělých stíracích map. Najdete u nás Evropu nebo USA. Jakou mapu si vyberete, závisí jen na vašich potřebách a preferencích barev. Samozřejmě si můžete vybrat i personalizovanou Mapu světa.

Fotomozaika

Jakou kvalitu by měly mít fotografie, aby vznikla fotomozaika?

Projekt mozaiky je připraven tak, abychom vytvořili ji z fotografií, které jsou také méně kvalitní. Pošlete nám fotky z fotoaparátu, telefonu nebo nalezené na sociálních sítích a naši grafici udělají vše, co je v jejich silách, aby mozaika vypadala profesionálně.

Kolik fotek pro mozaiku musím poslat?

Když chcete vytvořit mozaiku z vlastních fotografií, minimální počet fotek je 50, maximální 500. Naše doporučení pro počet fotografií uvádíme na stránce produktu po výběru vhodné velikosti mozaiky.

Jsou fotky, které tvoří celou mozaiku, po vytištění ostré?

Ano, všechny obrázky jsou dokonalé viditelné. Mozaiky jsou tištěny ve velmi dobré kvalitě na fotografický papír nebo na plátno.

Z kolika metrů je vidět mozaiku jako celek a ne jako jednotlivé fotografie?

To záleží na velikosti mozaiky. Ve většině případů je však celý obraz dobře viditelný z 1-2 metrů. Jak se přibližujete k mozaice, je snazší rozeznat jednotlivé fotografie.

Zpracování objednávky

Co tvoří ceny našich produktů?

Ceny našich výrobků jsou výsledkem jejich vysoké kvality a individuálního charakteru. Musíte vědět, že vytvoření dokonalé personalizace vyžaduje spoustu práce, použití složitého zařízení a odbornou péči několika lidí. Díky tomu máte záruku, že dárek, který svým blízkým věnujete, bude splněním jejich snů, tužeb a preferencí a nejen módní vychytávkou.

Mohu upravit grafický projekt po telefonu?

Jakékoli změny, které byste chtěli provést ve svém grafickém projektu, můžete nahlásit pouze e-mailem. Naši skvělí grafici pracují na dálku, takže je to nejrychlejší způsob, jak je kontaktovat.

Jak dlouho je moje objednávka v systému bez platby?

Nezaplacená objednávka bude po 7 dnech automaticky zrušena. Pokud chcete, abychom pro vás připravili jiný projekt, stačí zadat novou objednávku.

Mohu si objednat gravírování v jiné barvě?

Barva gravírování (rytiny) závisí na materiálu, na kterém je vyrobena. Proto nemůžeme gravírovat barvou.

Mohu poslat fotku do projektu přes MMS?

Bohužel ne, protože náš telefonní systém nepodporuje MMS. Proto Vás prosíme o zaslání fotografie v nejvyšší kvalitě e-mailem. Pamatujte, že čím kvalitnější fotografie, tím lepší bude finální výsledek.

Mohu posílat poznámky k projektu prostřednictvím SMS?

Bohužel to není možné, protože náš telefonní systém nepodporuje SMS. Veškeré opravy zasílejte jako odpověď na e-mail s projektem.

Mohu získat slevu při objednání více dárků?

Ano, je to možné. Pro více informací nás prosím kontaktujte na: kontakt@mygift.cz

Balení

Jsou dárky při přepravě bezpečné?

Produkty zasíláme zabezpečené bublinkovou fólií a kartonovou krabicí s měkkou výplní, aby na nich po rozbalení nebyl žádný škrábanec.

Vlastní projekt

Jaká grafika bude nejlepší pro individuální projekt?

- Pro gravírované produkty bude nejlepší černobílá grafika uložená ve vektorovém formátu nebo formátu .png. Pamatujte, že pokud grafika obsahuje gradienty (pozvolný přechod z jedné barvy do druhé), bude pro nás obtížné, abychom vytvořili pro Vás dokonalý vzor.

- U produktů, které jsou připraveny pro grafické potisky, nám můžete zaslat jakoukoliv grafiku, kresbu nebo fotografii. Nezapomeňte však, že fotografie musí být ostrá a dobře osvětlená. Díky tomu získáte skvělý produkt!

Mohu poslat fotku na gravírování?

Bohužel nemůžeme vygravírovat fotografii na produktu, proto bude nejlepší, když nám pošlete černobílou grafiku ve vektorovém formátu nebo formátu .png. Výjimkou jsou dárky s potiskem, na které můžeme vytisknout fotografii.

Mohu vidět vizualizaci projektu před odesláním balíku?

Ano, hotový grafický projekt obdržíte do 24 hodin od zadání a zaplacení objednávky. Teprve poté, co návrh přijmete, přistoupíme k další realizaci zakázky.

Proč se finální projekt liší od toho, jak jsem si svůj produkt představoval

Abysme plně porozuměli Vašim potřebám, popište svůj projekt co nejpodrobněji. Přesný popis nám umožní vytvořit produkt Vašich snů.

Stírací plakát

Mohu pověsit plakát na zeď?

Samozřejmě. Můžete použít připínáčky, které jsou součástí sady, nebo připevnit plakát lepicí páskou.

Mohu přidat nápis na mapu?

Ano, můžete to udělat sami fixem.

Platby

Mohu provádět změny údajů na faktuře?

Do odeslání daru můžeme ve faktuře provádět jakékoli změny. Za tímto účelem nás prosím kontaktujte prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky.

Jaké jsou možné způsoby platby za vaši objednávku?

Pro vaši objednávku nabízíme následující způsoby platby:
- kreditní karta
-Gopay - Na dobírku

Bude faktura přiložena k objednávce?

Pokud zvolíte možnost s doručením na adresu příjemce, zašleme účtenku na vaši e-mailovou adresu.

Co když byla platba vybrána dvakrát?

Pokud se vám to stane, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Platba bude vrácena na účet, ze kterého jsme platbu obdrželi.

Doprava a doručení

Jaká je dodací lhůta a cena?

Dodání po ČR

Pro objednávky nad 1249 Kč je doprava zdarma!
MyGift dodává své produkty do ČR dvěma způsoby:


  • Kurýr DPD - standardní doba dodání v ČR do 2 pracovních dnů. Příležitostně objednaný produkt může být doručen do 3 pracovních dnů.
  • Kurýr Packeta - standardní doba dodání v ČR do 2 pracovních dnů. Příležitostně objednaný produkt může být doručen do 3 pracovních dnů.

Mohu si objednat zásilku do zahraničí?

Ano, zasíláme balíky do zahraničí. Pamatujte však, že v případě celního poplatku je povinen zaplatit příjemce.

Mohu si objednat kurýra na konkrétní čas?

Bohužel naše síla tak daleko nesahá. Kurýři doručují balíky podle předem dohodnutého harmonogramu. Naštěstí vás většina z nich kontaktuje telefonicky, aby vám balík doručili v čase, který vám vyhovuje.

Byla moje objednávka odeslána?

Po odeslání objednávky obdržíte na webu kurýra odkaz na sledování zásilky. Upozorňujeme, že odkaz může být aktivní pouze večer.

Co se stane se zásilkou, když kurýr na adrese příjemce nikoho nenajde?

Kurýr GLS provede druhý pokus o doručení, s největší pravděpodobností následující pracovní den. Kurýr DHL doručí zásilku na nejbližší sběrné místo, kde si ji lze vyzvednout.

Co mám dělat, když se zásilka v odkazu pro sledování zobrazuje jako doručená, ale zásilku jsem neobdržel?

velmi nás mrzí, že balíček nebyl doručen. Kontaktujte prosím naši kancelář zákaznických služeb. Po obdržení vašeho oznámení záležitost vyjasníme s kurýrní společností odpovědnou za doručení.

Plnění objednávky

Obdržím potvrzení po zadání objednávky?

Po zadání objednávky Vám bude automaticky zaslán potvrzovací e-mail. Pokud jste jej neobdrželi, zkontrolujte prosím složku SPAM a v případě potřeby nás kontaktujte.

Mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku lze zrušit v kterékoli fázi její realizace. Chcete-li to provést, kontaktujte naši kancelář zákaznických služeb. Pokud již byla objednávka odeslána, budete muset odeslat vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.

Odkud pocházejí ceny našich produktů?

Ceny našich výrobků odpovídají jejich vysoké kvalitě a individualitě. Musíte vědět, že vytvoření dokonalé personalizace vyžaduje spoustu práce, použití specializovaného vybavení a profesionální péči několika lidí. Díky tomu si můžete být jisti, že dar, který věnujete, bude odrážet sny, touhy a preference vašich blízkých a nebude to jen módní vychytávka.

Mohu zadávat grafické opravy telefonicky?

Jakékoli změny, které byste chtěli provést ve svém grafickém návrhu, můžete nahlásit pouze e-mailem. Naši skvělí grafici pracují na dálku, takže je to nejrychlejší způsob, jak je kontaktovat.

Jak dlouho je má bezplatná objednávka v systému?

Nezaplacená objednávka bude po 7 dnech automaticky zrušena. Pokud chcete, abychom pro vás dokončili další projekt, stačí zadat novou objednávku.

Mohu posílat opravy SMS?

Bohužel to není možné, protože náš telefonní systém nepodporuje SMS. Veškeré opravy zasílejte jako odpověď na e-mail s projektem.

Mohu získat slevu při objednávce většího množství dárků?

Ano, je to možné. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte na: kontakt@mygift.cz

Czy mogę połączyć zamówienia?

Ve většině případů to bude možné. Chcete-li to provést, kontaktujte naši kancelář zákaznických služeb.

Vlastní projekt

Jaká grafika bude nejlepší pro individuální projekt?

- Černobílá grafika uložená ve formátu PNG nebo vektorového souboru je nejlepší pro gravírované produkty. Pamatujte, že pokud grafika obsahuje přechody, bude pro nás obtížné vytvořit dokonalý vzor. - U tištěných dárků nám můžete poslat jakoukoli grafiku, kresby nebo fotografie. Jen nezapomeňte, aby byla fotografie jasná a dobře osvětlená, a nakonec dostanete skvělý produkt!

Můžu poslat fotku?

Bohužel nejsme schopni na produkt vygravírovat fotografii, proto prosím o zaslání černobílé grafiky uložené ve formátu PNG nebo vektorového souboru. Výjimkou jsou dárky s potiskem, na které můžeme dát fotografii.

Mohu vidět vizualizaci před převzetím zásilky?

Ano, hotový grafický návrh obdržíte do 24 hodin od zadání a zaplacení objednávky. Teprve po vašem přijetí přistoupíme k vyřízení objednávky.

Proč se konečný produkt liší od mé představy?

Abyste plně porozuměli vašim potřebám, popište co nejpodrobněji projekt, který jste si vybrali. Podrobný popis nám umožní vytvořit produkt vašich snů.

Vrácení zboží a reklamace

Mohu produkt vrátit?

Ano. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější, takže pokud nejste s naším produktem zcela spokojeni, můžete jej bez udání důvodu vrátit a vrátit vám peníze do 365 dnů od nákupu.

Jak mohu podat stížnost?

Pokud je produkt, který jste obdrželi, vadný nebo poškozený, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem. K e-mailu přiložte fotografii zobrazující vadu produktu a do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky.

Kdy obdržím peníze za vrácené zboží?

Mohu produkt vrátit? Ano. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější, takže pokud nejste s naším produktem zcela spokojeni, můžete jej bez udání důvodu vrátit a vrátit vám peníze do 365 dnů od nákupu. Jak mohu podat stížnost? Pokud je produkt, který jste obdrželi, vadný nebo poškozený, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem. K e-mailu přiložte fotografii zobrazující vadu produktu a do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky. Kdy obdržím peníze za vrácené zboží? Peníze obdržíte do 14 pracovních dnů od obdržení balíčku.

Jak mohu provést vrácení?

Pokud produkt, který jste obdrželi, nesplnil vaše očekávání, kontaktujte nás a uveďte číslo objednávky. E-mailem Vám zašleme všechny potřebné údaje k vrácení objednávky na naše náklady.

Jak mohu vyměnit produkt?

Niestety nie prowadzimy wymian zakupionych produktów.